Termeni si conditii de utilizare a site-lui Rosolar-shop
Magazinul online www.rosolar-shop.ro este proprietatea SC ASALT SRL cu sediul in strada Crinului , nr. 27, Pitesti, judetul Arges avand codul unic de inregistrare RO140470 si este inregistrata la registrul comertului cu J03/1711/1991.
Punctul de lucru este situat in Pitesti, strada Sfanta Vineri nr. 41, bloc VG, scara A, apartament 1.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE (pentru afisare pe pagina web sau in cazul colectarii datelor prin formulare on-line)
Reprezinta date cu caracter personal, potrivit Legii nr. 677/2001 orice date referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila (de ex.: nume si prenume, adresa, locul si data nasterii, cod numeric personal, serie si numar de BI /CI, cetatenie, profesie, e-mail, telefon/fax, imaginea, locul de munca, sexul, situatia familiala, etc.).
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata ?i completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC ASALT SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
Scopul colectarii datelor este: intocmirea formularelor de comanda si prelucrarea acestora in vederea facturarii si a livrarii, informarea clientilor despre starea comenzilor, evaluarea serviciilor oferite de www.rosolar-shop.ro
Nu sunteti obligat(a) s? furnizati datele, acestea fiind necesare scopului mai sus mentionat. Refuzul dvs. determina imposibilitatea de a putea achizitiona produse sau servicii de pe site-ul www.rosolar-shop.ro
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate doar cu acordul dumneavoastra numai urmatorilor destinatari:firme partenere (furnizori echipamente-in cazul in care se efectueaza transport direct de catre furnizor, firme de montaj sau service-in cazul in care societatea noastra va recomanda o alta societate pentru anumite sericii de montaj care nu se afla pe lista noastra de servicii prestate, firme de curierat-pentru livrarea produselor comandate de pe site-ul www.rosolar-shop.ro)
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la departamentul nostru comercial office@rosolar-shop.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Informatiile cu caracter personal pot fi furnizate si catre Politie, Instantele Judecatoresti, Parchet si altor organe ale statului, in baza prevederilor legale si ca urmare a unor cereri special formulate.
Prin completarea datelor dumneavoastra in formularul de logare in contul de cumparator si/sau de finalizare a comenzii declarati ca acceptati neconditionat ca datele dumneavoastra personale sa fie incluse in baza de date a www.rosolar-shop.ro
www.rosolar-shop.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru orice tip de pierderi de informatii cauzate de defectiuni ale sistemului utilizat pentru administrarea site-ului. De asemena www.rosolar-shop.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualii virusi ce pot fi continuti in site, in mail-urile trimise sau in server.
Daca unele dintre datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
1. Limitarea raspunderii SC ASALT SRL
Folosirea acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, iti recomandam citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.
Societatea ASALT S.R.L. isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Continutul site-ului rosolar-shop.ro, (imagini, texte, grafica, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, etc), a fost alcatuit in colaborare cu reprezentantii marcilor care se gasesc pe site, si este proprietatea ASALT SRL si a furnizorilor sai. Folosirea fara acordul scris al ASALT SRL a elementelor enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. ASALT SRL nu acorda dreptul de a descarca, sau de a modifica partial sau integral, de a copia, de a vinde sau revinde, de a exploata site-ul in orice alta forma, cu scopuri comerciale sau opuse intereselor societatii, fara acordul scris in prealabil al acesteia. Societatea nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia societatii de catre reprezentantii fiecarei marci.
Totusi s-au depus eforturi pentru a minimaliza greselile care pot aparea din editarea electronica sau manuala a informatiilor prezentate.
Produsele si serviciile sunt comercializate in forma oferita de producator si in limita stocului disponibil. S.C. ASALT S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv compania S.C. ASALT S.R.L. isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta. Clientul va primi inapoi banii incasati de S.C. ASALT S.R.L. pentru respectiva comanda in cazul in care plata a fost facuta in avans. ASALT S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta vinovata pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site. ASALT S.R.L. isi stabilieste singura regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul www.rosolar-shop.ro.
De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre societate in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. ASALT SRL livreaza produsele in toata tara. ASALT SRL confirma comenzile inainte de onorarea lor prin contactarea clientului. ASALT SRL isi rezerva dreptul de intarzia sau anula livrarea produselor daca aceasta nu poate fi onorata din motive independente de ASALT SRL. Plata produselor se poate efectua in avans sau la livrare. ASALT SRL isi rezerva draptul ca in anumite situatii sa solicite plata in avans (exemplu: produse de valori mari, dimensiuni mari, ultimele produse din stoc).
Dovada platii trebuie transmisa catre ASALT SRL pe e-mail la adresa office@rosolar-shop.ro. Livrarea se va efectua numai dupa confirmarea intrarii banilor in contul societatii. Produsele solicitate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Pretul final platit de client este format din pretul produsului si eventualele cheltuieli de expeditie si/sau incasare. Pe factura se va tipari pretul de achizitie stabilit impreuna cu consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii. ASALT S.R.L. nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului.
Pentru orice taxa perceputa in plus va puteti adresa imediat la office@rosolar-shop.ro Produsele cumparate prin intermediul site-ului rosolar-shop.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului sau al furnizorului. ASALT SRL nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor, toata responsabilitatea acestor defectiuni si a repararii lor revine importatorului sau unitatilor service autorizate.
Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.rosolar-shop.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente.
SC ASALT SRL nu este si nu poate fi responsabila pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor prezente pe site sau/si daca serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.
Orice problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre Client (utilizator).
2. Drepturi de autor (Copyright)
SC ASALT SRL este detinatorul drepturilor de proprietate intelectuala asupra site-ului www.rosolar-shop.ro , respectiv asupra design-ului si continutului precum si asupra marcilor inregistrate in numele producatorilor si publicate pe site. Astfel orice tentativa de copiere a continutului, programe automate sau alte informatii publicate pe site, va fi pedepsita conform legii in vigoare.
3. Garantiile produselor
Produsele achizitionate prin intermediul site-ului www.rosolar-shop.ro beneficiaza de garantia provenita din partea producatorului
Pierderea certificatului de garantiei duce la pierderea garantiei.
Stergerea etichetei care contine (serial number S/N) par?ial? sau total? de pe produse duce la pierderea garan?iei.
4. Termeni de confidentialitate
Accesarea site-ului www.rosolar-shop.ro implica acceptul utilizatorului pentru pastrarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre SC ASALT SRL. Aceste date sunt prelucrate in vederea intocmirii facturii fiscale pentru produsele comandate si sunt obligatorii. Refuzul dumneavoastra atrage dupa sine anularea comenzii.
Site-ul www.rosolar-shop.ro beneficiaza de toate masurile de siguranta necesare protejarii datelor cu caracter personal.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa semnata si datata la adresa de e-mail: office@rosolar-shop.ro
5. Pretul si disponibilitatea produselor
Preturile produselor de pe acest site sunt cu titlu informativ si pot suferi modificari neanuntate. Produsele sunt disponibile in limita stocului.
Pentru anumite produse SC ASALT SRL isi rezerva dreptul de a solicita clientilor diferite sume cu titlul de avans. In cazul in care la livrarea produselor clientul se razgandeste la a mai achizitiona atunci suma achitata cu titlul de avans se va restitui conform conditiilor prevazute in contractul de avans.
Comenzile online nu presupun rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem si confirmate prin telefon, sms sau e-mail. Stocul produselor va fi confirmat doar telefonic. Pot exista neconcordante intre stocurile afisate pe site si cele reale.
6. Modalitati de plata
Plata produselor achizitonate de pe site-ul www.rosolar-shop.ro se poate face prin urmatoarele modalitati:
a. Plata numerar la livrarea comenzii;
b. Plata prin virament bancar, transfer bancar; ( In cazul platii in avans prin virament bancar, termenul de livrare se masoara din momentul confirmarii efectuarii platii in contul S.C. ASALT S.R.L. )
Pentru plata prin banca va rugam sa folositit urmatoarele date:
SC ASALT SRL, str. Crinului , nr. 27, Pitesti, jud. Arges codul unic de inregistrare RO140470, J3/1711/1991
Cont RON BRD: RO94BRDE030SV94341150300
Cont Trezorerie: RO18TREZ0465069XXX016527
Cont EURO BRD: RO55BRDE030SV09723980300
c. Plata in rate prin TBI Credit
d. Plata online cu cardul prin LibraPay, oferit de Libra Internet Bank
e. Plata cu POS la sediul firmei sau POS mobil la livrarile efectuate de personalul SC ASALT SRL in Bucuresti si ILFOV - acest serviciu trebuie solicitat de client in momentul confirmarii comenzii
f. Card Avantaj (1-4 rate), Star BT (1-4 rate), Garanti Bonus (1-4 rate), Alpha Bank (1-4 rate)
7. Denuntarea unilaterala a contractului
Consumatorul (doar persoana fizica) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta conform O.G. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costurile cu returnarea produselor vor fi suportate de catre consumator. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga din momentul primirii acestora de catre consumator.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator pentru produse NU si pentru transportul acestora, fara a-i solicita consumatorului cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Daca produsul prezinta un defect ce face obiectul garantiei, consumatorul nu are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta in termen de 14 zile calendaristice. In acest caz vanzatorul trebuie sa aduca produsul la conformitate in 15 zile, conform legii 449/2003.
Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
8. Livrarea produselor, conditii de transport si conditii de retur
Livrarea produselor, conditii de transport
Pentru livrarea produselor comandate va rugam sa urmariti facilitatile mentionate in prezentarea fiecarui produs; In cazul in care nu sunt specificate informatii despre transport va rugam sa apelati departamentul de vanzari pentru a va face un calcul exact al costului pentru transport in functie de localitate si de produsele comandate.
In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, vom rezerva echipamentele comandate timp de cinci zile lucratoare, timp in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea.
In cazul in care aceste demersuri repetate nu vor avea succes si clientul nu poate fi gasit, comanda va fi anulata.
Plata se poate face prin virament bancar inainte de livrare sau ramburs curierului rapid, reprezentantului societatii noastre sau transportatorilor agreati de societatea noastra.
Produsele se livreaza in toata tara utilizand serviciile unei societati de curierat rapid, prin mijloacele de transport ale SC ASALT SRL (in functie de produsele comandate si de localitatatea in care se doreste livrarea) sau alti transportatori agreati de SC ASALT SRL .
Firmele de curierat folosite in mod curent sunt: Dragon Star Curier.
Atentie: Va rugam sa verificati integritatea coletului la primire, inainte de preluarea acestuia de la curier. In cazul in care ambalajul este deteriorat sau prezinta urme de lovituri, va rugam sa refuzati primirea acestuia si sa ne anuntati imediat pentru a semnala firmei de curierat ca acesta a fost lovit in timpul transportului. Orice sesizare cu privire la integritatea produsului se face in primele 48 ore de la primirea coletului la adresa de mail office@rosolar-shop.ro . Sesizarile telefonice nu sunt luate in considerare. Orice sesizare facuta la mai mult de 48 de ore de la receptia coletului NU se va lua in considerare. In cazul in care receptionati totusi coletul, va rugam sa intocmiti un proces verbal in care sa fie specificata starea coletelor receptionate. Procesul verbal trebuie semnat de curier si de dumneavoastra. De asemenea este obligatia clientului sa verifice ca produsul receptionat corespunde cu cel comandat. In cazul in care se constata ca livrarea a fost facuta eronat, va rugam sa sesizati acest lucru la adresa de mail: office@rosolar-shop.ro in vederea inlocuirii produsului. In cazul in care produsul livrat gresit a fost montat, pus in functiune, racordat la reteaua electrica, de apa sau de gaz, nu se mai accepta incoluirea acestuia.
In cazul in care achitati numerar la livrare iar transportul este asigurat prin serviciile unei firme de curierat rapid se va percepe o taxa de ramburs (taxa perceputa de firma de curierat). Pentru localitatile care nu se afla in aria firmei de curierat se calculeaza un cost suplimetar pe km, in functie de distanta pana la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat.
Produsele livrate de SC ASALT SRL sunt insotite de certificatul de garantie, factura fiscala, bon fiscal (in cazul platii efectuate in numerar la livrare si este incasata de personal propriu) sau chitanta transportatorului (daca plata este facuta in numerar la livrare prin curier).
In cazul produselor voluminoase (ex. cazane lemn, cazane peleti, centrale termice de puteri mari, boilere, puffere, etc) efectuarea transportului se face in 1-10 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea masinilor de a incarca acest tip de produse. Pot aparea intarzieri datorate gabaritului produselor sau zonelor in care trebuie facuta livrarea.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 4000 lei inclusiv TVA, transportul este gratuit in Bucuresti.
Pentru comenzile sub 4000 lei inclusiv TVA, se va percepe o taxa de transport pentru Bucuresti, aceasta va fi comunicata inainte de livrare.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 5000 lei inclusiv TVA, transportul este gratuit in judetul Ilfov.
Pentru comenzile sub 5000 lei inclusiv TVA, se va percepe o taxa de transport pentru judetul Ilfov, aceasta va fi comunicata inainte de livrare.
Livrarea produselor se va face in ordinea comenzilor si se va comunica clientului termenul exact (data) al livrarii inainte de confirmarea comenzii.
Transportul poate fi gratuit si pentru alte produse. Acest lucru va fi specificat in dreptul produsului prin icon-ul cu textul TRANSPORT GRATUIT. Transportul fara costuri suplimentare este valabil doar in localitatile in care au sediu firmele de curierat cu care societatea noastra colaboreaza. Pentru localitatile din afara ariei acoperite de firma de curierat se va percepe o taxa suplimentara care se va comunica clientului inainte de confirmarea comenzii.
In cazul anumitor produse unde este specificat ca transportul este gratuit, pentru a beneficia de aceasta facilitate, plata se va efectua in avans.
Pentru clientii care doresc sa achite valoarea produselor la livrare se va percepe o taxa pentru transport. Aceasta se va calcula de departamentul de vanzari si va fi comunicata clientului inainte de finalizarea comenzii.
Transferul proprietatii asupra bunurilor livrate se face numai in momentul achitarii integrale a sumei trecute pe factura.
Transportul gratuit efectuat de flota Rosolar-shop se refera la transportul produselor pana in fata imobilului, nu si la transportul acestora pana in interiorul casei, curtii sau la locul prevazut pentru montaj.
Urmatoarele produse de pe site nu pot fi trimise prin curier din motive de siguranta: calorifere otel, fonta sau aluminiu, boilere, panouri solare sau sisteme solare.
Comenzile online pentru acest tip de produse vor fi anulate, iar clientul va fi informat inainte in scris sau telefonic.
Conditii de retur:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat:
-in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente(daca este cazul, inclusiv manuale si alte materiale)
-sa fie insotite de certificatele de garantie ale produselor intacte si documentele originale care le-au insotit (factura fiscala, bon etc)
-fara a prezenta urme de uzura, sa nu fie bransate la reteaua de gaz, sa nu fie legate la sursa de apa, echipamentele sa nu fie utilizate sau instalate ori puse in functiune etc.
Costurile de retur si transport ale produselor in cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produselor, sunt suportate de consumator.
De asemena, in cazul returnarii produsului, costurile transportului tur (catre client) vor fi suportate de consumator, chiar daca in momentul comenzii, produsul comandat a beneficiat de transport gratuit. Costurile de transport vor fi calculate in functie de tarifele firmelor de curierat cu care societate ASALT SRL are contract.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca unul nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produs deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumparatorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator.
Valoarea produselor va fi restituita catre cumparator sau aceasta se poate folosi pentru achizitionarea altor produse prezente in oferta noastra.
Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul comenzilor pentru produsele resigilate.
Nu se accepta returul pentru produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Nu se accepta returul pentru produsele pe baza de comanda la furnizor. Produsele de pe site-ul www.rosolar-shop.ro care sunt pe baza de comanda la furnizor, vor avea specificat acest aspect in pagina de produs.
Returnarea produselor comandate online se poate face in termen de 14 zile de la data receptionarii produsului.
Pentru returnarea produselor trebuie intocmita o cerere scrisa la adresa office@rosolar-shop.ro, fara de care solicitarea de returnare a produselor nu va fi luata in considerare.
Returnarea produselor este valabila in cazul achizitiei online. In cazul achizitiei fizice, in magazin (punct de lucru), nu se aplica politica de retur, neconsiderandu-se contract la distanta.
Condi?iile încheierii unui contract la distan??
Pentru a exista un contract la distan?? este necesar a fi îndeplinite trei condi?ii, respectiv: s? existe o ofert? de la un profesionist adresat? unui consumator neprofesionist, negocierea contractului s? se efectueze în spa?iul virtual pus la dispozi?ie de profesionist ?i încheierea contractului s? aib? loc prin mijloace
de comunicare la distan??.
Clauzele prezentate mai sus sunt prevazute in:
Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta;
Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Toate pozele si descrierile de pe site-ul www.rosolar-shop.ro au titlu informativ. Pot exista neconcordante. Orice modificare a datelor, preturilor, informatiilor, articolelor sau descrierilor de produse/servicii de pe site-ul www.rosolar-shop.ro se poate face fara o notificare prealabila. Pentru detalii de orice natura va rugam sa contactati departamentul de vanzari. Ne cerem scuze anticipat pentru eventualele greseli si neconcordante.
Echipa Rosolar-shop.ro face eforturi pentru a actualiza in permanenta informatiile de pe acest site. Totusi, suntem oameni si din cand se intampla sa mai gresim, asa ca unele imagini sau informatii pot contine cateodata mici inadvertente. In poze pot exista anumite produse/repere/accesorii care nu sunt incluse in pachetul standard. In cazul afisarii unui pret eronat, ne rezervam dreptul de a nu livra produsul.
In cazul centralelor termice pe gaz sau electrice care au in anuntul de pe site Icon-ul cu PIF gratuit, mentionam ca acesta este un serviciu asigurat de firma de service care va efectua autorizarea de functionare a centralei. Autorizarea de functionare se va face contra cost, si poate fi diferita ca valoare in functie de fiecare localitate sau de puterea centralei termice. PIF semnifica punerea in functiune a centralei, mai exact pornirea acesteia. PIF poate fi efectuat contra cost in cazul centralelor termice electrice. PIF este gratuit in cazul centralelor termice pe gaz.
In cazul sistemelor solare, de asemenea este necesara punere in functiune (PIF) executata de o firma autorizata, care consta intr-o serie de verificari si reglaje ce trebuiesc realizate la finalizarea lucrarii de montaj, in urma carora trebuie semnat un proces verbal de punere in functiune intre beneficiar si firma care a efectuat montajul.
Pentru a beneficia de drepturile asigurate prin garan?ie, cump?r?torul are obliga?ia de a prezenta certificatul de garan?ie, procesul verbal de punere în func?iune ?i documentul de cump?rare în original precum ?i o prezentare cit mai detaliat? a defec?iunii constatate vinz?torului. În cazul în care documentele de garan?ie nu sunt prezentate, au fost modificate sau deteriorate nu se ofer? garan?ie.
Garantia pentru montaj centrala termica sau aer conditionat este de 12 luni. Garantia este acordata de firma noastra, sau dupa caz, de o firma partenera cu care societatea noastra colaboreaza.
Daca nu sunteti multumit sau aveti probleme cu produsele achizitionate va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp.